Toimitusehdot

dongoffo.fi verkkokaupan toimitusehdot

Don Goffo Oy, Y-tunnus:1470890-7 myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus
Kaikki onnistuneet tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Maksaminen ja maksutavat

Maksu pankkipainikkeilla
Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi meille. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Maksut luottokorteilla
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.
Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan Don Goffolle.

Toimitustavat ja -kulut
Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla valittuasi maksu- ja toimitustavan. Nouto varastosta vaihtoehto on maksuton, muut maksullisia. Varasto sijaitsee osoitteessa: Suomalaistentie 7 ovi 2, 02270 Espoo. Noutoaika sopimuksen mukaan. Rahtituotteet toimitetaan kotiovelle, muut joko haetaan postista tai toimitetaan kotiin, valintasi mukaan. Rahdin kuljettaja on lähemmin yhteydessä sopivasta toimitusajasta.

Toimitusaika
Varastossa = tuote on Espoon varastossamme, jolloin toimitusaika on 1-7 päivää. Mikäli tuotteen alapuolella lukee “toimitusaika 30 päivää” se tarkoittaa että kyseessä on tilaustuote ja että toimitusaika on keskimäärin 30 päivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan sivulla, tilauksien osalta sähköpostilla.

Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio palautusilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.
Palautamme maksamasi summan lähetyskuluineen 30 päivän kuluessa tuotteen ja palautusilmoituksen saapumisesta, mikäli tuote on palautettu. Rahat palautuvat Checkout Finlandin kautta, samaa maksuvälinettä käyttäen kuin maksun suorituksessa. Palautusoikeus ei koske tuotteita jotka eivät kuulu verkkokauppavalikoimaan, jotka on tilattu varta vasten asiakkaalle. Palautusoikeus ei myöskään koske asiakkaalle annettuja henkilökohtaisia/yrityskohtaisia tarjouksia.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

• palautusilmoitus jossa asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

• tilinumerosi mikäli olet Danske Bankin tai Ålandsbankenin asiakas

Palautusosoite (varasto):

Don Goffo Oy
Suomalaistentie 7 ovi 2
02270 ESPOO
Merkitse myös puhelinnumero: 044-5533 259

Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, joista ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme palautuspostikulujen lisäksi 5 euron käsittelykulun, huonekalujen osalta 10 euroa.

Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti sähköpostilla don@dongoffo.fi osoitteeseen. Don Goffo Oy ja Posti ovat vastuussa siitä että tilaamasi tavara tulee ehjänä perille.